Be cool,modele cool,lenjerii de pat pentru toate gusturile si buzunarele!

Zilele aceasta am fost in forfota,am umblat in oras sa cumpar o lenjerie se pat  in tot orasul,am umblat si tot nu m-a multumit nimic,din prietena in prietena mi sa recomandat acest site cumparasim.ro, si m-am oprit la

Lenjerii de pat 3D

Dintre toate am ales,si mi-am cumparat aceasta lenjerie

  • Lenjerie de pat 3D cu crenguta de cercelus

Lenjerie de pat 3D cu crenguta de cercelus

Lenjerie pentru pat de 2 persoane cu 4 piese, cu crenguta de cercelus si pasare colorata pe fond albastru.

Este confectionata din bumbac satinat.

Foarte mult imi place culoarea,acest albastru,de iti aduce marea in casa.

Pachetul contine:

-cearceaf pilota: 200cm x 230cm

-cearceaf pat: 230cm x 250cm

– fata de perna 2 bucati: 55cm x 80cm

Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm (in minus).

Mi-am cumparat aceasta lenjerie 3D deoarece ,nu am vrut sa raman in minus,cum zice romanul,a trebuit sa cumpar un cadou de casa noua pentru o prietena ,si asa mi-am facut si mie un cadou,iar la prietena mea i-am luat aceasta lenjerie

  • Lenjerie de pat 3D cu flori de magnolie

Lenjerie de pat 3D cu flori de magnolie

Superba si aceasta lenjerie ,nu-i asa?

Lenjerie pentru pat de 2 persoane cu 4 piese, cu flori de magnolie pe fond bleu cu peisaj de iarna si pomi fara frunze

Este confectionata din bumbac satinat. Si vreau saic ca nu sunt scumpe deloc au un pret stas,  Cod produs: AG38.

75,00 Lei,oricare din ele.

Ducandu-i acest cadou,bineinteles ca a vazut tot grupul de prieteni si isi doresc si ei sa schimbe lenjeria, la o prietena ii place aceasta lenjerie

  • Lenjerie de pat 3D cu margarete si trandafiri roz

Lenjerie de pat 3D cu margarete si trandafiri roz, 

Mi-a spus ca o so cumpere ,e incantata de model ,imprimeu,si culoare,culoriile acestea vii.

Superba,ii doresc sa o tina cat mai mult deoarece sunt si rezistente si usor de intretinut.

Cod produs: AG52

Iar alte prietene isi doresc

Lenjerii de pat 5D

Lenjerie de pat cu imprimeu 5D din FINET model cu cap de tigru

aceasta lenjerie,ii da o tonalitate aparte camerei, 29-480x360

 Superba si aceasta,

Lenjerie 5D LUX pentru pat de 2 persoane cu 4 piese.

Este confectionata din bumbac FINET satinat.

Cod produs: 5DF29

iar cealalta prietena sa gandit sa isi cumpere pentru familie ,aceasta lenjerie,

  • Lenjerie de pat cu imprimeu 5D model cu leu si leoaica

Lenjerie de pat cu imprimeu 5D model cu leu si leoaica,   Cod produs: 5DF71,   sa fie asemanatoare cu a prietenei,superbe toate ca nici nu sti ce sa alegi,daca te uiti mai atent e una si una in felul sau,toate modelele sunt unice,imprimeurile excelente.Asa ca daca doriti sa va schimbati lenjeriile de pat intrati pe acest site,CumparaMisim.ro,dupa cum vedeti gasiti tot felul de modele de lenjerii,nu cred ca nu va pica una cu tronc,la suflet.Eu v-am spus parerea mea,opinia mea,astept cu nerabdare opiniile dumneavoastra dupa ce cumparati din aceste lenjerie,care doriti.

Pretul la aceste lenjerii este

  • 109,00 Lei,o mica diferenta fata de 3d,dar oricare va cumparati merita,si recomand acest magazin online,iar daca va adunati mai multi prietenii,cum suntem noi si facem o comanda de minim 400 lei transportul e gratuit.logo2015

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

