Rochii de plaja in ton cu sezonul verii.

Pentru ca vara este intoi,si avem o vreme calduroasa,am intrat pe siteul e-lenjerie.ro,si  mi-am cumparat  aceasta rochita deosebita,de plaja

Pareo C Fresia (8) Fucsia

xxl

O rochita frumoasa,lejera,finuta.

Lungime: 90 cm x 2

Latime: 55 cm

Compozitie: 80% Poliamida, 20% Elastan

Acest produs se poate cumpara in set cu :
Bifati produsul dorit, alegeti marimea, apoi adaugati produsele in cos.

Culoarea este acceasi,pretul este acceptabil.

Se poate folosi cand mergi la plaja sau pe o terasa cand nu ai timp sa treci pe la hotel sa te schimbi.Alege o rochie de plaja vaporoasa, din denim, cu decolteuri

Ai nevoie si de o rochita de plaja, scurta si in culori vii. Aceasta rochita este solutia.

Intra pe sitelul lenjerie.ro si i descopera colectia de Haine de plaja dama la cele mai bune preturi. Ca sa am sa ma schinb ,mi-a mai placut inca o rochita care am cumparato si pe aceasta.

Rochie de plaja Mia Fresia M-241 Fucsia (202)xxl

Un model frumos,iar aceasta fontita ii da un aspect aparte.

Rochie de plaja realizata din material moale, usor transparent.

Este realizata din tesatura italiana Carvico rezistenta la lumina soarelui si frecarea de nisip, asigura uscare rapida

Este o rochita de plaja trendy.Asa deci nu ezitati sa va cautati rochita de plaja potrivita.Nu este greu doar la cateva clickuri distanta de linkuri.

Poate imi spuneti pareri despre ele,ca eu sunt foarte multumita de aceste achizitii.

E-lenjerie.ro prezinta clientilor cea mai bogata oferta de produse de lenjerie din Romania.

Pretul este acceptabil,au si marime diferita. Deci aici gasiti moderne,rochii de plaja la preturi promotionale,pe siteul e-lenjerie.ro.

Daca doriti din rochii de plaja Pareo,aici gasiti o multime de modele,care las la atitudinea dumneavoastra sa alegeti,dar sunt si alte brenduri.

Eu deja le-am imbracat ma simt bine in ele,sunt usoare,elegante si usor de intretinut,rezistente. Sa ma vedeti cu ele pe plaja,poate ma recunoasteti,sau eu pe voi doamnele si domnisoarele mele.O vara cat mai placuta incontinuare.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

