Alege ce vrei ! Acum iti poti permite!

E vara soare,cald afara,apa marii e numai buna,ne asteapta in acest sezon,dar nu numai si la alte bai in orase diferite,baile felix,baile ocna.

Si cum Baile Ocna sunt aproape de mine ,la cativa kilometri,iata-ma sunt gata pentru bai,si siteul www lenjerie.ro,ne asteapta cu atatea oferte, http://www.2connect.ro/produse-ele-1750.htm

De exemplu mi-am cumparat aceasta rochita de plaja,sa fiu fashion.

Rochie de plaja Mia Seafoam Glow M-241 Menta (229)

xxl

Sa fiu pe plaja as vrea chiar asa sa arat,sa nu imi uit amintirile pina vara viitoare.Ce frumoasa e vara.Rochie de plaja realizata din material moale, usor transparent.

  Este realizata din tesatura italiana Carvico (rezistenta la lumina soarelui si frecarea de nisip, asigura uscare rapida)

Culoarea albastruie ca in imagine.

Pretul,este mic si materialul de calitate,deci Alege ce vrei! Acum iti poti permite!

Mi-am cumparat aceasta rochie sa fiu in ton cu marea,cu valurile marii,cum voi arata in aceasta rochita de plaja ,asa imi va arata sufletul meu,de bucurie ,de relaxare.

iar ca sa fiu si mai perfecta mi-am mai gasit ceva frumos,ce mi l-amcumparat pentru aceasta vara,un costum de baie.

Pareo B Baia (12) Turcoaz

xxl

Lungime: 120 cm

Latime: 50 cm (mijloc) / 35 cm (laterale)

Compozitie: 80% Poliamida, 20% Elastan

Ceva deosebit si pretul acesta chiar este mic 53.00 lei. Culoarea este foarte frumoasa Turcoaz,o nebunie de incantare. IMI PLAC ACESTE PRODUSE CUMPARATE,recomand sunt preturi acceptabile iar produsele de calitate.Eu una ma bucur enorm vara asta de ele. Avem diferite marci si’ costume de baie LORIN,ETNA,EWLON,SELF,EUROFALA,ETC

Costume de baie MARKO

MARKO este o firma specializata cu producerea de costume de baie. Producatorul a cunoscut o ascensiune dinamica din anul 2001, producand costume elegante si extravagante pentru cei mai exigenti clienti. Produsele comercializate sunt destinate doamnelor si barbatilor (costum de baie intreg, costume de baie de doua sau trei piese, pareo, slipuri si bermude barbati). Tesaturile sunt de calitate exceptionala, cu modele si imprimeuri delicate in tendintele modei. Colectia MARKO pune in valoare formele senzuale ale doamnelor, facandu-le sa sa se simta senzuale!

Asa ca nu imi ramine decat sa imi urez o vara perfecta ! DECI ACUM ALEGI CE VREI! Acum iti poti permite.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

