Pentru ca iubim pantofii!

Magazinul Kalapod vă așteaptă acum cu oferta promoțională de vară care constă în reduceri de preț . Kalapod este un magazin online de incaltaminte la cele mai bune preturi. Aici gasesti incaltaminte si accesorii pentru toata familia.

Fie ca va ganditi sa achizitionati un pantof de ocazie, fie doriti un pantof cu care sa mergeti zi de zi, sau vreti o pereche de pantofi sport, KALAPOD are o solutie pentru dumneavoastra.

Kalapod este un brand distinct de oricare altul si a fost inspirat de cele mai noi tendinte promovate de comerciantii de incaltaminte din Europa, diferentiindu-se printr-un concept denumit de noi astfel: „Facem comert in favoarea intereselor dumneavoastra

Fa un tur virtual printre rafturile online de la Kalapod.ro si alege-ti perechea favorita de pantofi ieftini de calitate dintre cele aflate la super-reduceri.

Eu la asa promotie,chilipir mi-am adaugat deja in cosul de cumparaturi,

Balerini dama Starla 3 albastri

Caracteristici:

balerini dama din silicon

varf rotund

funda decorativa

Compozitie:

Exterior: silicon

Interior: silicon

Marimi:35,36,37,38,39,40,41

COD:850520 JELLY BLUE
  Atentie  !Pret vechi 24.90 lei iar pretul nou,cu care il cumpar eu acum este  14.90 lei.

 
Deci un pret super.Imi cumpar aceasta pereche de balerini,pentru ca sunt casuali,e ceva jos carenu ma oboseste repede,si pentru sezonul acesta calduros zic eu ca ma tine o vara. S economisesc 40% dintrodata.

Doar aici gasiti reduceri si oferte la super preturi,in special o reducere de 40%,gasiti o gama larga de produse.

Culoarea imi place deoarece se asorteaza bine cu o fusta scurta de blugi sau pantaloni scurti de blugi.

Am gasit si inca o super oferta numai bine ca se apropie nunta nepoatei si pe caldura asta e super aceasta pereche de sandale,care mi se potrivesc perfect,si ce sa vezi aici am o reducere mai mare.

Deci nu ezitati sa pierdeti asemenea oferte ,caci reducerile difere de la produs la produs,de exemplu aici am 66% reducere,ce sa mai spun,la asa oferta.

Sandale dama bej piele eco

Superbi ,ca la rochita care o am ma mai inalta un pic,ma avantajeaza si pe mine,deabia astept sa ii port. Iar pretul este doar 19,90 lei,de la 59.00 lei,o super reducere fantastica.cum sa nu iti cumperi asa.

Sandalele dama bej din piele ecologica se remarca prin designul lor inedit. Curelele in doua culori de la baza gleznei, vor adauga personalitate oricarei tinute, iar tocul de 13.5 cm va alungi frumos silueta. Intradevar nu am crezut ca sunt atatia pantofi ieftini,bine ca am descoperit acest magazin online,lumea ii recomanda, ca tu clientul lui sa fii multumit.

Puteti lua legatura cu noi prin email

contact@kalapod.ro

sau puteti

Comanda si telefonic:031 640 50 03 / 021 539 86 11 L-V 8:00-20:00;S 8:00-17:00 ,Nu ezitati va asteptam si va dorim o vara cat se poate de lejera in incaltamintea Kalapod.ro.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

