Stilul tau de maine, TABLETA SAMSUNG GALAXY TAB 4 .

    Wow la ce voi folosi aceasta tableta, daca intrati pe acest link veti vedea o generalitate a acestei tablete TABLETA SAMSUNG GALAXY TAB 4 .

Creatie desavarsita,inteligenta care captiveaza motivat atentia,

ro_SM-T230NYKAROM_000239994_Front_black

Arata super,si m-ar ajuta mult,sa o port cu mine oriune m-as duce,datorita dotarilor ei,de aceea mi-as dorio foarte mult.Aceasta tableta este eleganta si portabila. Galaxy Tab 4 (7 inchi) se potriveşte perfect în mâinile mele si ale dumneavoastra.Are un design elegant. Designul extrem de subţire şi de uşor, precum şi finisajele uşor rotunjite de pe partea din spate ma ajută să o ţin şi să o iau cu mine. indiferent unde călătoresc ,permiţându-mi o utilizare confortabilă pentru o durată îndelungată.

Ecranul WXGA (1280 x 800) de 7 inchi cu un raport de 16:10 al afişajului oferă o vizionare de o claritate excepţională a întregului conţinut media preferat. Sistemul Multi Window de la Samsung maximizează experienţa în multitasking, oferindu-vă posibilitatea să priviţi un film, să verificaţi e-mailul, să faceţi cumpărături online şi să discutaţi cu prietenii, totul pe un singur ecran. Procesorul Quad Core la 1,2 GHz menţine o funcţionare generală cursivă. * De asemenea, vă bucuraţi de un SM-T230NYKAROM-744902-0abonament gratuit pentru un an la Bloomberg Businessweek+ optimizat pentru ecranul de 7 inchi.

As fi foarte incantata,nu mi-ar mai rapi atat de mult timp,si totodata nu as mai sta atatea ore pe calculator,as putea face si mai multe lucruri deodata.Atata timp cat ma pot misca dintro parte intralta ar fi evident ca nu mai stau mult in fata P.C-ULUI. Mi-as permite si eu timpul sa fie altfel,dar cum e firesc stiu ca nu sunt asa de norocoasa si o sa ma multumesc tot cu ce am.

Mi-ar  permite  sa creez imagini cu un plus de claritate,oriunde m-as afla,ar fi stilul meu de maine.

Transferul conţinutului între dispozitive

Transferaţi conţinut între toate dispozitivele prin conectarea acestora cu Samsung Link. Este suficient să vă conectaţi la contul Samsung şi toată muzica, filmele, imaginile şi documentele de pe celelalte dispozitive compatibile vor fi disponibile pe Galaxy Tab 4 (7 inchi).

SM-T230NYKAROM-169974-0

 Pot vizualiza documente Word, Excel şi PowerPoint din mers cu Hancom Viewer de pe Galaxy Tab 4 (7 inchi). Dacă doriţi să editaţi documentele, este suficient să descărcaţi Hancom Editing Tool de pe Samsung Apps.

Asa ca deci recomand ,si astept poate voi avea si eu un model din acesta,cine stie!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

