Inceput de vara cu produse frumoase,bluze cu maneci scurte in magazinul online depozitul de lenjerie.ro

Acum ca a venit vara si este sezon calduros si sezonul concediilor,a tot cei frumos,a vacantelor,va impartasesc din cumparaturile mele de pe un magazin online foarte cautat,  depozitul de lenjerie.ro, unde gasim cele mai lejere hainute incepand de la bluzite cu maneci  scurte .

Am achizitionat aceasta bluza fara maneci,

Enny 6006  ,

DL94266

superba,finuta,o culoare vie,perfecta  pentru a nu ma lesina de soare,si merge oriunde,chiar si la un gratar in aer liber,cu o pereche de pantalonasi scurti,sau o fustita

cu o pereche de blugi,intro discoteca,perfect pentru tinuta mea de vara.

detalii

Maiou/top cu un design interesant. Compozitie: 95% vascoza, 5% elastan. Corespondenta marimi: Marimea 38: bust- 84-88 cm, talie- 66-70 cm, solduri- 92-96 cm Marimea 40: bust- 88-92 cm, talie- 70-74 cm, solduri- 96-100 cm Marimea 42: bust- 92-96 cm, talie- 74-78 cm, solduri- 100-104 cm Marimea 44: bust- 96-100 cm, talie- 78-82 cm, solduri- 104-108 cm
si livrarea a fost perfecta ,doar 7 zile
Mi-am mai cumparat si aceasta bluzita fara maneci,defapt intra in categoria helanci ,

Nife B22DL76873

superba si aceasta,cu aproximativ niste pantaloni cum arata in poza,imi vine perfect,ca tunata pe mine,simpla,eleganta ,moderna.

Detalii: Nife B22.

Compozitie: 85% poliester, 15% rayon.
se poarta tot asa lejera,oriunde si seara la o iesire,la oplimbare in parc,sau la o terasa.
Mi-am mai cumparat aceasta bluza
DL139672

Detalii: Figl 370.  Bluza eleganta de dama fara maneci, finisata cu guler alb, realizata dintr-un material elegant cu imprimeu cu pasari. Se inchide la spate cu fermoar.
Compozitie: 100% poliester

Va spun un secret tineretea mea inca nu o dau pe nimenea,inca sunt tot asa de tinerica,si destul de corpolenta sa imi vina aceste bluzite bine pe mine,altfel nu le cumparam nu? Mi-am luat si aceasta bluzita ca imi place enorm albul,desi stiu ca se murdareste repede,nu tine mult la praf,transpiratie,dar totodata avem apa sa le spalam intro zi luam o bluza in alta zi ne imbracam cu alta bluza,si bineinteles si pantaloni sau fusta.Imi place sa fiu eleganta ,si modesta.  De preturi,cred ca ati observat nu v-am mai spus ca o sa vedeti singuri cu ochii vostrii. Asa cum e calitatea bluzelor si preturile sunt accesibile.

Deci daca aveti intrebari depozitul de lenjerie.ro va sta la dispozitie de luni-vineri orele 10-18,puteti apela la telefon:0752.666067

Sper ca v-am atras atentia la cumparaturi prin aceste bluze,eu astea le-am cumparat dar sunt diverse modele,de aceea va las pe voi dragi clienti sa le descoperiti vizitand acest magazin online.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Inceput de vara cu produse frumoase,bluze cu maneci scurte in magazinul online depozitul de lenjerie.ro

  1. suzanasuzzy zice:

    Supebe produse si o descriere de apreciat !

Lasă un răspuns

