Superbele rochii de plaja de la costume baie.ro

A venit caldura. Anul acesta ne bucuram ca o sa avem mai mult soare decat frig. Pe o vreme ca aceasta ne gandim la concedii si vacanta de ce nu,chiar daca mai e un pic.La soare,mare,plaja. Ca sa fim cat mai sexy si mai  confortabile va povestesc despre acest  magazin online  , Costume-baie.ro,de unde m-am gandit sa imi cumpar cateceva,atat mie cat sa ii fac o surpriza si surori mele,asa sa fim amandoua la fel,o rochita de plaja.

Acest magazin online,de costume baie si rochite,este binevenit,si daca v-am facut curiosi indiferent cine vrea sa cumpere puteti sa-l accesati, costume baie.

Si m-am gandit la

Rochie de plaja Mia Sure M-241 Albastru (205)

xxl

  • Rochie de plaja realizata din material moale, usor transparent
  • Este realizata din tesatura italiana Carvico (rezistenta la lumina soarelui si frecarea de nisip, asigura uscare rapida)

Cod: ELJ10973

Marime  L M S XL

O culoare foarte frumoasa,o rochita atragatoare,si stiu de pe acum ca o sa imi stea bine.

Detalii: Rochie de plaja Mia Sure M-241 Albastru (205)

  • Rochie de plaja realizata din material moale, usor transparent
  • Este realizata din tesatura italiana Carvico (rezistenta la lumina soarelui si frecarea de nisip, asigura uscare rapida)
Marime rochie de plaja
S M L XL
Circumferinta bust (cm) 80 – 82 83 – 85 86 – 88 89 – 91
Circumferinta sub bust (cm) 64 – 70 68 – 74 72 – 78 76 – 82
Circumferinta solduri (cm) 82 – 90 88 – 94 92 – 98 96 – 102
Lungime rochie 60 cm 61 cm 62 cm 63 cm
DISPONIBILITATE L M S XL
CA IN IMAGINE

Livrare in aproximativ 1-2 zile.
Livrare in aproximativ 5-7 zile.

Ce spuneti ,un pret pentru toate buzunarele,  Pret intreg:
102.96 RON

Pentru sora mea m-am gandit la,

Pareo C Fresia (8) Fucsia

xxl

  • Lungime: 90 cm x 2
  • Latime: 55 cm
  • Compozitie: 80% Poliamida, 20% Elastan

Cod: ELJ10522

Pret intreg:
98.80 RON

Culoare ca in imagine.

Marime universal

Detalii: Pareo C Fresia (8) Fucsia

DISPONIBILITATE UNIVERSAL
CA IN IMAGINE

Livrare in aproximativ 1-2 zile.
Livrare in aproximativ 5-7 zile.

Superbe pentru aceasta vara,elegante ,sexy si comfortabile.

Sper ca v-ati gandit si voi la o alegere buna,de pe acest magazin online,nu mai imi ramine sa va urez o vara cat mai fierbinte!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

