Vegeta cel mai bun bucatar iscusit

Cine nu si-ar dori sa fie un ambasador,si nu oricare,ambasador Vegeta.Cine n-ar visa sa aspire la asa un titlu de frumos.Dar cale lunga pana aici.Daca se intampla sa fiu ambasadoare Vegeta,as incerca din tot sufletul sa fac sa fie bine,sa nu dezamagesc intai pe mine si pe ceilalti care mi-au dat aceasta sansa.

wpid-img_20150325_095116

As fi onorata sa fiu acest bucatar iscusit Vegeta de sus,dar totodata imi dau seama cat de greu va fi,da stiu ca alaturi de acest iscusit bucatar,vegeta,voi reusi.deoarece sunt niste condimente foarte bune,si orice mancare facuta cu aceste condimenta ne face sa revenim tot la ele.Asa ca nu ma demoralizez dar nici nu pot sa ma laud ca fac una sau alta,pina nu sunt la fata locului,sa vad ca atatea farfurii trebuie umplute cu mancarea facuta de mine.1907728_811158118961157_7049460142046770219_n

Daca as participa,cel mai mult mi-as dori sa dau rezultate bune,as fi mandra de mine ,ceea ce am realizat.As multumi ca mi sa dat ocazia ,si ca am putut ajuta si eu candva cu acest bucatar iscusit vegeta,si sa vad ca toata lumea e multumita ,ca am schimbat un pic viata altoradar si ca ca am facut o schimbare frumoasa si in viata mea.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

