Alege pentru tine cele mai bune oferte din magazinul online Canar.ro

Alege pentru tine si prietenii tai,cele mai bune oferte din magazinul online Canar.ro

De ce spun asta,deoarece o zi perfecta poate incepe cu un singur moment de rasfat din acest magazin online Canar. Va invit sa faceti cunostinta cu toate ofertele acestui site.

Canar.ro acest magazin online  care are produse 100% originale,branduri celebre recunoscute international la cele mai accesibile preturi.Clientii sunt fericitii.

Am cumparat produse cosmetice pentru prietena mea.A fost ziua ei,si nu stiam incotro sa merg,pe la magazine nu am avut timp sa pierd ,asa deci,am intrat pe internet,si am inceput sa caut magazine online,care iti aduce direct acasa. Si am descoperit un magazin foarte bun in care nu mi-a luat mult timp sa ma decid

Primul lucru care l-am cumparat,a fost un parfum,  Issey Miyake L’eau d’Issey  deoarece asa am zis ca se cade ,la o fata un parfum intotdeauna e ceva special,mai ales ca e un brand renumit,iar pretul mic.

issey-miyake-leau-dissey-edts-50ml.jpg.pagespeed.ce.eiymiERauf

L-am ales pentru unicitatea mirosului, este un parfum floral acvatic de damă. L’eau d’Issey a fost lansat în 1992. Creatorul acestui parfum este Jacques Cavallier.

Notele de vârf sunt ciclamă, apă de trandafiri, pepene, frezie, lotus, trandafir și calona; notele de mijloc sunt garoafă, crin, bujor de apă și lăcrămioare.   De ce am ales tocmai acest parfum,deoarece contine apa de trendafiri.

Apa de trandafiri este folosita din vechime in cosmetica, pentru tratarea unor afectiuni ale pielii, in unele ceremonii religioase si pentru prepararea unor alimente datorita aromei ei deosebite.

Generatii de femei au folosit apa de trandafiri pentru ingrijirea pielii si a parului. Are multiple beneficii si este adecvata tuturor tipurilor de piele. Este hidratanta si catifeleaza si tonifica pielea. Pretul este 189,00 RON,dupa cum va spuneam accesibil.

Apoi am cumparat inca un lucru si din gama cosmetice,

the-body-shop-pink-grapefruit-set.jpg.pagespeed.ce.C8FdscY7C4

Acest Set Unt de Corp si Scrumb Pink Grapefruit The Body Shop,      gama de ulei din samburi de grapefruit roz hidrateaza intens pielea normala si lasa un parfum delicat.Untul de corp este cremos,si lasa pielea catifelata,setul contine si manusi abrazive de baie cadou.

Pretul este foarte rezonabil 134,00 RON,gramaj 400 ml,producator  The Body Shop.

Si daca tot am cumparat din gama de parfumuri un produs,din gama de cosmetice inca unul ,ce mi-am zis parca sunt putine doua produse ,ia sa ma mai oresc si la inca ceva.Din gama machiaj m-am oprit direct la rujuri, acest set 5 glossuri CliniqueDuo Full Potential Lips

Pretul este foarte accesibil  129,00 RONclinique-makeupset-fullpotentiallips.jpg.pagespeed.ce.gkHkyY94hi

Glossul are acțiune triplă și creează aparența de buze pline și glossy instant.

Fiecare gloss are două nuanțe.

Efectul dureaza pina la 6 ore, de la aplicare.

Acest set este o ofertă specială: conține 5 glossuri duo, așadar poți combina 10 nuanțe de gloss. Un cadou perfect!

Nu va spun ce emotii am avut cand si-a desfacut cadoul,spunandu-mi parerea.

Era foarte fericita ca avea lucruri de branduri renumite si care si dureaza,parfumul persista,rujul tine aproape o zi intreaga,era enorm de fericita ca i-am adus produse care ii sunt de folos.

Si ca o inchieiere va spun ca puteti apela cu toata increderea,daca vreti sa fiti si dumneavoastra un client fericit sau sa faceti pe cineva fericit,cum am facut eu,si iti las aceste lucrusoare importante

Strada Orastie, nr. 10, incinta Parc Logistic Transilvania, Hala 13, Cluj-Napoca, jud. Cluj, ROMANIA

Sună-ne pe fix: 0372735562 sau mobil: 0730574061

Email : contact@canar.ro

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

