Vrei un zambet stralucitor la Criss Smile il gasesti.

Ca sa am un zambet perfect ,inseamna sa am grija de dantura mea,si tocmai pentru aceasta sa pot zambi des, vizita la cabinetul somatologic este cea mai importanta ca sa nu am probleme de dureri de dinti nici la cald ,nici la frig.  Eu frecventez des cabinetul stomatologic Cris Smile aici mi-am facut dintii de cand ma stiu,si ca sa nu ajung la alte complicatii,imi fac cam de doua ori pe ani  detartraj

Cel mai important lucru pentru un zambet frumos este sanatatea. Ca sa te bucuri de ea trebuie sa acorzi atentia necesara igienei dentare. Este recomandat sa te speli pe dinti cel putin de doua ori pe zi si sa aplici o tehnica corecta de periaj dentar.

38291zambet-1

Fiecare dintre noi are nevoi specifice si odata ce vei face schimbarile necesare vei observa in scurt timp diferenta.  Ce ziceti de zambetul meu acum? Nu-i asa ca e sarmant,fermecator?

Tot aici am vorbit cu mediculstomatolog ca dupa sarbatori  sa isi faca si cumnata mea un aparat dentar, Va intrebati de ce?  Deoarece este invidioasa pe zambetul meu,dar ea trebuie sa o ia cu inceputul ca sa ajunga la realizarea mea de zambet,acum trebuie sa sufera.Vrea ca sa nu i se miste dinti.Asa ca va trebui sa suporte tratamentul.

Si totusi parca sar opri la un implant dentar imi sopteste,ca ar fi mai bine pentru ea.Permite recuperarea esteticii orale. Cu un implant dentar medicii cabinetului stomatologic Criss Smile  cu siguranta o vor ajuta sa isi recapete zambetul. Procedura este nedureroasa.

Deabia astept sa isi spuna parerea despre serviciile acestei clinici stomatologice.Eu una sunt multumita,doctorii sunt oameni de calitate ca si produsele,au o mana de aur la lucru.Incearca cat mai mult posibil ca si confortul pacientului sa fie bine. Asa deci va recomand sa va invingeti frica si sa le treceti pragul.  Va asteapta cu drag la adresa Cabinet Stomatologic Rahova.

CRIS SMILE
Str. Malcoci, 2, Bucuresti-Sector 5, Bucuresti.
tel:021.423.00.72
Daca vrei sa stralucesti ,stii unde sa apelezi.Va doresc un zambet de aur ca al meu
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

