De ce ți-ai dori un laptop ASUS ROG G750?“

              E drept  prin intermediul dumneavoastra am auzit  de  laptopul ASUS ROG G750 .

      In primul rand mi l-as dori deoarece am un calculator neperformant,nu ma pling ca ma ajuta asa cum e el,puterea calculatorului e mica,si imi rapeste mult timp.Se incarca foarte incet,de accea la unele concursuri care se cere pe timp eu nu reusesc ca nu se poate din aceasta cauza.Acest laptop daca ar fi sa il castig m-ar ajuta mult,sa nu mai pierd atata timp,adica ore.Stand in fata calculatorului ma doare spatele.

  Laptopul acesta are o putere in miscare.iOWLOSyuVGprCIsa_setting_000_1_90_end_500  Dupa cum vedeti,este un model puternic ,subtire si portabil. G550JK;aici iar m-ar ajuta ,ca il pot lua cu mine.Off daca nu ar fi situatia precara a banilor,as fi a avut si eu macar un laptop,nu as fi asa de pretentioasa.Da sa va mai anexez niste fotografii

iOWLOSyuVGprCIsa_setting_000_1_90_end_500 lCedLxAeIvsEM7aM_setting_000_1_90_end_500

E tare frumos negru,rezistent si la mizerie,la praf.

Tehnologia ASUS TurboMaster exclusivă ROG, cu GPU Tweak, permite supratactarea acceleratorului grafic cu până la 5%. În momentul în care rulează la frecvențe maxime, G550JK se menține rece grație unui sistem inteligent de răcire, care utilizează două ventilatoare și plăci termoconductoare din cupru pentru a răci procesorul și acceleratorul grafic atunci când e necesar.

Plăcerea vizuală este asigurată de un ecran IPS FullHD de 15.6 inci, iluminat cu LED-uri ,imaginile sunt uimitoare ,sunetul e impecabil.

 

              Corpul laptopul G550JK este elegant, având un profil redus și fiind realizat din aluminiu. Este completat de semnătura ROG în schema de culori cu negru mat și linii roșii fine. Logoul ROG iluminat subtil de pe capac adaugă o notă de exclusivitate și le arată adversarilor cu cine au de a face.

G550JK poate fi transportat oriunde pentru a câștiga orice competiție de gaming.

d9wEvPIQtSxLkdnC_setting_000_1_90_end_500QzwQJOmLznFrQEwA_setting_000_1_90_end_500

Ce ziceti nu arata super? Se zice asa ca nemultumitului ii ia Dumnezeu darul,dar eu sper  sa imi aduca un dar.Eu va salut cordial,de aici din sibiu,oricear fi si va multumesc ca mi-ati dat aceasta oportunitate de-a incerca. Sper ca nu m-am lungit prea tare si stiu ca nu am  cuvinte alese pentru o reclama foarte mare.Un dar care m-ar avantaja e sa ajung sa stau si eu in pat sau la masa sa imi fac adepturile la calculator.Ce zice-ti cine nu si-ar dori asa un laptop vi-l recomand sa il cumparati cu incredere.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la De ce ți-ai dori un laptop ASUS ROG G750?“

  1. Pingback: Primele posturi de luptă G750 - blogwars

Lasă un răspuns

