O zi de scaldat in apa.

Azi va povestesc despre Statiunea Ocna Sibiului.Sa promovez un pic turismul Sibian.Desi vara no fost prea vara dar am reusit si eu sa ajung la Ocna Sibiului,o statiune  cautata de multi turisti.Anul acesta au fost si multi tturisti straini.

 

Ocna Sibiului a fost pentru prima oara datata documentar in 1263.

Lacurile naturale formate pe locul salinelor abandonate au constituit punctul de plecare pentru dezvoltarea localitatii Ocna Sibiului ca o importanta statiune balneo-climaterica.

Cea mai mare atractie a statiunii Ocna Sibiului este reprezentata de cele 52 de lacuri cu calitati curative: lacul Avram Iancu cu circa 130 m adancime, si lacul Brancoveanu, cel mai sarat din tara.

La Ocna Sibiului se trateaza cu rezultate deosebite bolile aparatului locomotor, reumatismele degenerative cronice, preartrozele si artrozele, spondilozele, precum si diferite afectiuni ginecologice.

Lacul randunica,lacul brancoveanu,Lacul cu namol unde m-am balacit si eu,pentru sanatate

nu prea mi-a placut la inceput ,cand m-am vazut asa neagra,dar daca imi face bine la sanatate,minim 10 bai sunt bune,ca o cura ,ca un tratament,sa ne tratam afectiunile.

Pacat insa ca facilitati au copii sub 10 ani,cei cu handicap,dar pensionarii nu,si biletul e cam multicel de persoana.au amenajat ei cat de cat,dar scarile lasa un pic de dorit,si anume,ca puteau sa puna scari mai multe,nu sa nu se ajunga cu picioarele pe pamint,la orice lac e acceasi situatie,iar la acesta cu namol anul acesta apa a mai scazut,in restul toate bune.

Un pic de atentie sa nu ne stropim ca sunt lacuri cu sare,in care sarea te tine la suprafata

Asa ca pina tine vremea cu noi,mai facem cateva bai,si eu sper ca mai ajung de vreo 2-3 ori.  Cand  ajungi acasa si faci dus  sa te speli bine sa se duca sarea si mirosul de namol,te simti si mai usor.

Are un efect asupra organismului.Picture 203 Picture 204Picture 210Picture 216Picture 217Picture 219Picture 222Picture 222Picture 223Picture 225Picture 229  Asa deci va sfatuiesc sa profitati inca de vreme frumoasa cu un scop,si sa imi spuneti dupa accea daca nu va simtiti mai usori. Distractie placuta pentru cei care inca merg la bai.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

