Vremea vacantelor-Grecia Riviera Olimpica

Fotografie0111Fotografie0114Fotografie0112Fotografie0112Fotografie0110 Daca ati stii de ce imi aduc aminte toate aceste poze.Nu nu aveti cum sa stiti ,va spun eu,de o minunata vacanta de vis,cred ca ati ghicit,unde?,in Grecia.Imi aduce aminte de tot  ce am vizitat,scoicile imi aduc aminte de briza si sunetul marii.Paralia Katerinii de statiunea in care am stat, plaja si marea era la 100 de metri de noi,ce imi pare rau meteora nu am putut sa o vizitam,nu din cauza noastra ci din cauza ca a fost excursie optionala si sa anulat.Dar am profitat din plin de mare,plaja am vizitat insula skiathos,am fost cu vaporul,dansurile grecesti,seara greceasca,totul a cuprins un vis,care ce este a fost cam de multisor,alta vacanta va ramine doar vis,macar m-am ales cu niste amintiri frumoase ,ca a fost odata ca in povesti.

Descoperin Grecia Antica

Grecia este o tara cu traditii si mentalitati balcanice similare romanilor.

,este patria zeilor leagan al antichitatii,locul ideal al vacantei tale.

Grecia este o tara dominata de contraste,de muzica care vine de pretutindeni,de ritualul cafelei,cu nenumarate plaje vesnic insorite,cu peisaje de vis care imbina albastru cerului cu albastru marii si sper ca imi dati dreptate ca  inseamna Relaxarea de vacanta.

Grecia este locul unde gasesti Acropolele,manastirile de la Meteora,peisajele muntelui Olimp,piosenia muntelui Athos,mancaruri gustoase si vinuri aromate,paduri de maslini si portocali,petreceri cu muzica greceasca,cafenele,taverne.

Poti sa vizitezi,Atena,Waterland,Salonic,Santorinii care cum spuneam albastru da culoare,orice obiective turistice si sunt multe.

Numai bani sa ai,si v-am spus toate acestea pentru cine isi planifica vacanta pe tarimul Greciei,le doresc vacanta placuta si tot cei mai bun,si poate sper ca intr-un an voi reveni si eu,pe aceste tarimuri.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

